6 september 2010

Oj så dålig man har varit på att blogga. Men har haft en bra helg och har inte riktigt velat blogga då. Och igår så jobbade man, så när jag kom hem så orkade jag verkligen inte. Hade inte så mycket att skriva då, fast det har jag inte idag heller, något att skriva alltså. Mer än man ska jobba idag med. 14.00 - 20.15 en tråkigt tid men det ger pengar iallafall. Ska snart sminka mig och ta på mig det kläderna man ska ha på sig. För vid 13.00 så måste jag gå hemifrån. Så jag hinner till jobbet. För går till jobbet idag. Så hämtar sambon mig! =  )

Innan dess så måste hunden ut på en promenad igen och så måste jag fixa klart matlådan osv. Så har lite att styra med, så här skulle jag igentligen inte sitta. hi hi Får svara på era kommentarer när jag kommer hem istället. Ha en trevlig måndag!

Kommentarer
Postat av: sanne

i norrköping vid himpa där :) den var jättebra tycker jag. och just det du skrev om inlägget om hundvalparna, jag hade precis sett den innan du skrev om det, sjukt hemskt! jävla pucko. kram

2010-09-06 @ 13:22:24
URL: http://myonce.blogg.se/
Postat av: Wictoria

Hej!



Tänkte bara höra om ni skulle komma upp på bröllopet? :D

2010-09-06 @ 23:31:52
URL: http://wictoriia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0