28 oktober

Usch på mig men det verkar inte bli så mycket uppdateringar ifrån mig den senaste tiden. Har haft lite för mig denna vecka. Som i måndags drog min mamma och jag till ullared åkte runt 4.00 hemifrån. =) har inte varit där sen man var 7 år eller nått sånt. så shoppade mycket julklappar och lite till mig själv, hemmet och till sambon. så vi hade det väldigt kul där. Kommer lätt bli flera gånger dit. så köpte säsongen 5 av the hills och har redan sett klart boxen nu. undra om det kommer säsong 6 av den serien? Någon som vet ?

Är ledig veckan ut och måndag men sen blir det jobb tis-fre på energikällan. *Toppen* kul att det ringer.
Nu ska man faktiskt ta och vila är helt slut har tvättat hela dagen idag. Ha en kanon dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0