bloggtorka

Jag har verkligen ingenting att skriva i min blogg längre känns det som, och det är så synd.
För älskar verkligen att skriva av mig, och det man skriver känns som man skriver JÄMT. Och det är lite tråkigt i längden kan jag tänka mig! vaknade tidigt denna måndagmorgon. Kunde verkligen inte sova! det är väl bra att vakna tidigt ibland också då hinner man med så himla mycket under dagen. Idag ska man iallafall ha ett träningspass med Catch (hunden för er som inte vet) så han får tänka lite. Så nu ska man ut och ta en härlig promenad, blir nog en lång promenad faktiskt, verkar så himla härligt ute. ta med klickern och Godis och sen stanna och träna någonstans. Kommer bli kanon. Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0