100523

Det är verkligen en tråkigt dag idag. Huvudet är tungt och är väldigt seg i kroppen. Så får bli en lugn dag.
Var förut ute i en hel timma med Catch och vi hade sällskap av bisse & hans matte. Väldigt kul vi pratade hund och träning. Vi ska faktiskt bestämma en dag då vi ska träna hund. Ska bli väldigt kul. Hon gav mig mycket tips & råd hur man skulle göra vissa saker. alltid bra och kul att få tips av någon som verkligen kan mer än vad en annan kan. och catch bara älskar bisse han är totalt tokig i honom! Så hoppas den dagen kommer väldigt snart för jag vill alltid lära mig mer om lydnad osv.. Just nu ligger catch i sin bädd han är totalt slut efter den långa timmans promenaden. Så funderar om man också faktiskt ska ta och lägga sig och vila lite för huvudet värker. för vädret är ingen höjdare prices. Får vila tills det är dags att gå en promenad till funderar på att vara ute i en timma till då. Skönt att vara ute speciellt om huvudet värker som sagt. Kanske inte blev så kul inlägg att läsa men bättre än inget som jag brukar säga! *leeer* Ha en kanon dag!


Kommentarer
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-05-23 @ 17:26:46
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0