100522

Snart är det 23 maj redan denna lördag har faktiskt rusat iväg ändå jag som tänkte att denna helg lär gå sakta med tanke på att man är ensam hemma med hunden men icke det är väl tur det!
Har suttit och kollat på filmen 27 dresses som gick på 4an för att fördriva tiden innan man ska lägga sig. Den filmen är helt ok att se faktiskt. Speciellt om man inte har annat för sig. Så nu ligger man i sängen med mini laptopen och bloggar och även läser andras bloggar. Fick ett sött sms från min sambo förut att han saknar mig. Sånt gör mig alltid så himla glad i kroppen. Saknar dig med honey.

Imorgon kommer min sambo hem iallafall så då har man någon att prata med. Annars har man tvättat och styrt här hemma idag och har fått lite ordning här hemma iallafall. Fick ett väldigt bra samtal tidigare idag om ett jobb man sökte, helttidtjänst är det. Ska på intervju nu på måndag så är rätt smått nervös faktiskt. För jag kan knappt tänka mig själv i det jobbet som man har sökt, men får hoppas att det är bra och att man får det. Skulle verkligen underlätta vardagen! Mer om det en annan dag då man vet lite mer om det..

Dags att fortsätta läsa andras bloggar och sen sova det är en dag imorgon med. NATTI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0