Sveriges värsta bilförare

Idag så var man på möte på AF, annars har man bara varit hemma och städat m.m
Var förbi min vän Emma på jobbet innan man drog hemåt, kollade hur det var med henne och om det gick bra att jobba och så, Nu ikväll har man vilat i någon timma för känner mig lite halvsjuk, vet inte om det är att man är på väg och ska bli sjuk, för fryser hela tiden i stort sätt. Så något känns som det är på gång, men har som sagt inte tid att vara sjuk men nu är det ett tag sen man var det, men peppar peppar så vill jag ej bli det. Nu så ska man faktiskt kolla på sveriges värsta bilförare, Hoppas det är bra denna gång med. *skratt*
Samtidigt ska man lägga in bilderna i datorn från systemkameran. Föresten sen detta med kameran hände och min lilla bula så är man fortfarande öm i ansiktet. vid ögonbrynet och vid näsan, tänk vad som kan hända när man har hund. *skratt* Nu ska man se programmet, Ha en bra kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0