Jobbintervju idag

Vid 14.00 så är man i norrköping på en intervju, är rätt nervös faktiskt.
Ska berätta hur det kommer sig att man fått en jobbintervju. Började med i tisdags att man satt och fixade så arbetsgivare kan se mitt CV på arbetsförmedlingens hemsida. Och i Onsdags så ringer det en arbetsgivare som hade sett mitt CV & sa att detta jobb skulle passa perfekt för mig. Hon var väldigt nyfiken på mig. Så fick en tid för mer information om jobbet och att de ville se mer av mig m.m alltså en jobbintervju. = )
Så nu är denna dag kommen & jag fixar i ordning mig för vid 12.00 så ska man ta 410 för att åka till Norrköpings resecentrum och sen ta bussen 117 till jobbet. Kommer säga senare idag vad det är för jobb om ni är nyfikna. Men detta jobb är HELTID. Så mer än överlycklig är man iallafall. Så det börjar ljusna för en annan nu med detta arbetsliv. Så toppen är det iallafall. Men visst jobbet kanske inte alls passar mig m.m så ska inte ta ut något i förskott, men man kan iallafall vara glad just nu sen får man se hur det blir! = )

Så nu ska man fixa det sista sen ta bussen in. Skulle tagit 40 bussen först men så går den ej runt 13.00 så det var typiskt. så fick bli att ta 410 och sen 117 men det har man gjort förr så det är inget nytt :P hihi men snacka om att det var ett tag sen man åkte buss och med tanke på att dem har ändrat så mycket med betalning osv. *stort suck på det* Nu ska man fixa sig. Ha en toppen dag, solen är iallafall framme =)

Kommentarer
Postat av: Wictoria

Gud vad kul :D Annars söker dem folk till Lidl i finspång på deltid. Du kan ju söka det =) Kram

2010-03-22 @ 11:32:57
URL: http://wictoriia.blogg.se/
Postat av: Wictoria

Okej vad kul =)=) Vad var det för jobb då? =) Nja denna månad är det inte så mkt jobb. Du får ta och komma upp hit snart!! kram

2010-03-23 @ 11:04:04
URL: http://wictoriia.blogg.se/
Postat av: Wictoria

Okej, Men det är ju bra =) Hoppas du får det!!!!

Och lycka till med körkortet också!!



Kram

2010-03-23 @ 12:00:01
URL: http://wictoriia.blogg.se/
Postat av: Sandra

Svar: Åh, tack. =)

Ska nog köpa dom, är riktigt snygga!

Hoppas intervjun går bra.

kram

2010-03-26 @ 11:53:23
URL: http://sandranilsson.blogg.se/
Postat av: Wictoria

Jag har satt ut lägenheten för uthyrning kortare tillfälle för att tjäna pengar. Och det är en som har "bokat" den i sommar nu =)

2010-03-26 @ 17:37:29
URL: http://wictoriia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0