100616

Onsdag är här och veckan bara flyger förbi. Och inget gör man i stort sätt. Mer än det vanliga!
Idag bär det av emot stan sen runt halv fem ska med mormor&morfar och min mamma dit för att leta Present åt Johannes som blir 4 år på söndag redan! Barn växer så otroligt fort. Man hinner knappt tänka.
Men innan dess blir det att städa, laga lunch och även hinna med lite solning. För idag är det varmt och vackert ute. Då kan man inte hålla sig inomhus vid datorn heller! Tog två bilder igår när man klippte Catch ute. Så ni ska få se! Naturbilder bara vill säga. Men ni kanske kommer tycka om dem iallafall. Måste ringa & höra vad sambon vill ha till lunch jag har ingen fantasi längre känner jag. Känns som man lagar samma mat hela tiden..

Nu kommer det två bilder som man tog igår. Hoppas ni tycker om dem!






Kommentarer
Postat av: sanne

Ja alltså det kanske finns treor i samma villa jag bor i, men de verkar upptagna isf :p jaså? tycker ni borde ta och flytta över till rätt sida bron istället ;) ja jag måste få tummen ur bara och ta några bilder.. hehe!

2010-06-16 @ 13:57:27
URL: http://myonce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0