100608

Då har man inte så himla mycket att skriva i denna blogg än. Livet står still nu för tillfället. Fixar det vanliga som ni redan vet vid det här laget. Jag hade hoppats att solen kunde titta fram mer nu när man bara är hemma för vill kunna fixa min bränna. Vill inte vara så otroligt vit mera. Utan få lite mer färg! Men har märkt nu dessa dagar i helgen när det var riktigt varmt att man verkligen inte riktigt tål solen. För hade fått eksem lite på vissa stället underarmen och lite på mina lår. Mindre skoj! men fasiken man älskar verkligen solen när den väl är framme. För inomhus kan man allt inte vara utan ut i solen! *ler* Och nu mest av allt hade man hoppats att de kunde vara soligt med tanke på att man fyller på torsdag och då vill man ha sol. Men ska inte firas förns söndag för då hade det flesta i min släkt tid. Och nu har det börjat frågat vad man önskar sig men jag kan knappt svara på vad man önskar sig? Det står totalt still i mitt huvud. Liksom vad behöver man? Vill ha ett objektiv och ett stativ mest av allt och även Pengar till mitt körkort. men allt sånt är som sagt dyrt! Och dyra saker är man som sagt inte ute efter men något man verkligen önskar. Men vi får se vad som kommer vara i paketen. Men en sak ska man tala om och det är att de inte känns som man fyller år snart. Tänk blir 22 år redan det bara rusar iväg man hinner knappt tänka vart åren tar vägen. Nu ska vi inte prata om min födelsedag & ålder direkt. Utan tänka framåt. *skratt*

Föresten ställ er fråga i mitt andra inlägg. Vore väldigt kul att få svara på lite frågor ni har på hjärtat.
Ha en kanon kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0