Härligt väder!

Klockan är 00.04 och man är vaken kan inte sova har sån rethosta så man blir tokig! Har haft min rethosta nu i över 2 veckor och det vill liksom bara inte ge sig. Fast det verkar vara något som går är inte ensam om det iallafall och det är otroligt skönt för då borde det iallafall vara något virus i kroppen! *suck* Hoppas att den försvinner närsom. På tal om annat så har man haft något för sig idag iallafall har varit i både Norrköping & Linköping med mina föräldrar. Letat present åt min lillbrorsa som blir 20 år på söndag. Vi hittade äntligen presenter åt honom iallafall som tur var. Så söndag blir det 20 års kalas. Och fyndade lite på rean idag också mest åt min sambo. så han fick lite nytt i sin garderob. Shorts & en tröja, hitta något iallafall. Nu ska jag nog försöka somna om man nu kan för denna rethosta. *suuuck* Natti natti.

Kommentarer
Postat av: Elin Z'äta

sola bada typ bo här :P

2010-07-15 @ 00:23:17
URL: http://eliinzata.blogg.se/
Postat av: Malin

hoppas hostan är borta! :)

2010-07-15 @ 18:49:27
URL: http://loveisbeaty.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0