BloggPaus

Det har blivit lite bloggpauser då & då. För har knappt varit hemma så mycket nu! Har Jobbat och så har älsklingen & jag hittat på en del saker. Och även bara tagit det lungt hemma och myst. så har direkt inte viljat blogga så mycket faktiskt! Som nu om ca 25 min så ska man åka iväg igen för att jobba lite. tjäna lite pengar! Jobbar 12.45 till 20.15 så är väl hemma runt kvart i nio eller något hoppas man! Då ska jag faktiskt bara mysa med sambon & ha en underbar kväll för då är man ledig på torsdag och sen jobb på fredagen. Sen ledig ett tag iallafall. Härligt härligt! Så nu vet ni att man tar en bloggpaus och bara njuter av dagarna! =)

Kommentarer
Postat av: FOTOGRAF Anton

tack så jättemycket! det bästa tips jag har är att öva, öva, öva ;)

2010-08-03 @ 21:03:51
URL: http://fotografanton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0