26:e Juli

Då var det måndag här igen! Och jag sitter vaken redan nu men ska jobba 6.00 - 10.00 idag. Det behövde mig för att få upp varorna. Och det gör inte mig något utan får tänka att det är money! Ska jobba onsdag & fredag med!
Så min kära sambo är snäll & ställer upp och skjusar mig till jobbet idag. Han är för go! Så om ca 15-20 min så drar man till jobbet och packar upp lite. Sen får man hem och bara gosa igen med sin älskade sambo. Har ju saknat honom hela helgen för han har varit i skåne på tävling. Och han kom hem vid 21.00 igår så vi har direkt inte hunnit myst så mycket så sen när man kommer hem tänker man kasta sig i sängen och mysa ner mig med min kära. Det lär nog behövas efter all slit på morgonen man har haft då. Annars nu sitter man & trycker i sig lite frukost vaniljyoghurt & musli i. det är mumma! Jag är väldigt förvånad att det är så himla ljust ute redan vid halv sex. Man är så himla van att det är mörkt ute då! Men skönt att det är ljust när man ska åka & jobba! Så snart är det dags att väcka min älskling så han kan ta på sig & köra mig. = )

Jobbade i lördags med och då var det 12 timmars så lördagskväll var man väldigt slut i kroppen & väldigt trött. Men det är money och dubbelt upp dessutom. så sånt tackar man verkligen inte NEJ till. Nu kanske det är dags att väcka älsklingen. Men ha en kanon dag! Föresten nån malin som kommenterat till mig, men jag kan ej kommentera till dig för länken till din blogg funkar ej. Så skriv gärna igen! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0