100707

7:e Juli idag.
Känns som denna månad också kommer bara att rulla iväg. Nästa söndag blir min bror 20 år och sitter redan & funderar ut vad man ska kunna köpa. han börjar bli stor pojke nu. Skiljer 2 år mellan han & mig så. Fast han ser äldre ut än mig pga hans längd. Men han kommer som sagt alltid vara lillbrorsan. =)
Vet ni någon bra present till en kille som blir 20 år ? Det är svårt det där med presenter tycker jag!

just nu sitter man ute på balkongen och njuter av fulla muggar av värmen som är idag. känner hur det bränner på armarna och ryggen. men sånt är bara härligt. Så idag händer det faktiskt inte så mycket heller.. Ska mest sitta här ute och njuta för fullt! Rethostan sitter som sagt kvar fick åka ner till apoteket igår och köpa emot rethosta. Det hjälpte iallafall lite ska ta 3 gånger om dagen så får nog hoppas att det hjälper. =)

Ha en kanon dag ska fortsätta sola nu. =)
 


Kommentarer
Postat av: sanne

ja verkligen! skulle inte ha klarat det ensam :D



jo tack det är bara bra med mig, hur är det själv? :) har du fortfarande hosta?



Jättefin bild btw! mysig hund :)

2010-07-07 @ 12:53:53
URL: http://myonce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0