webbshop

Då har jag vaknat till liv då! Eller vaknade 9.50 men har varit ute med hundarna och styrt lite inne.
Ska fixa lunch nu åt mig och sötnosen. Blir en god gryta och pasta till det. *mums* Sitter och vill beställa lite kläder från H&M men måste tänka på ekonomin med. Men fingrarna vill så gärna klicka hem det fina kläderna! Får se vad min älskling säger, han kanske tycker det räcker! Hittade en sån fin Jacka som skulle passa mig i vår. värst är om den tar slut i min storlek för H&M är en STOR klädkedja. Och då försvinner allt som smör. Så vi får se vad han säger, vill få min lönelapp så man vet ungefär hur mycket man kommer att få denna månad.

För som sagt vårkläder är ett MÅSTE. Och H&M har så himla mycket fint nu i sin webbshop.
Lönelappen kanske dyker upp med Posten, man kan hoppas det iallafall. *önsketänkande*
Nu ska man faktiskt fortsätta med maten. Föresten någon som vet något kul man kan göra när man är ensam
hemma med hunden? Ha en bra fredag allihopa!

Kommentarer
Postat av: Agnes

Fin blogg :D

2010-01-23 @ 15:57:41
URL: http://ohmyedwardd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0