vilket snökaos

Det är inte lite snö som kommit, utan det är i mängder. Riktigt tråkigt tycker jag. Vill ha vår nu!
Jag och mamma tog oss in till Norrköping idag för att köpa hundfoder åt vår hund och sen storhandlade jag och även mamma. så nu är kylen och frysen fulla med en massa mat, riktigt härligt! Imorgon händer det något spännande men kommer det gå bra så kommer man skriva det i ett annat inlägg men det blir då inte förns efter 18.00 någon gång i såfall. Hoppas att det kommer gå vägen nu bara! Och att allt kommer gå som man vill också!

Jag har varit dålig att blogga nu faktiskt men hände en sak härom dagen som gör mig så förbannad, ni närmaste vännerna vet vad det handlar om, men för er andra så håller jag det inom mig istället. För ni är några stycken som läser min blogg har man märkt. = ) och det bra det! Nu ska man fortsätta läsa lite bloggar.

Ha en bra natt allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0