21 Januari

Vaknade av att telefonen ringde vid 9.15 och det var svärmor som ringde för att fråga om jag kunde vara hundvakt åt hennes ena hund, och såklart ställer man upp! Han som är så liten & bara sover typ hela tiden så han är inte svår att vara hundvakt åt. Så blev två promenader och mys i soffan innan hon kom tillbaka. Under tiden jag hade två fyrbenta hundar vid mig så lagade man pannkakor till lunch, smarigt. Jag sitter nu bara och latar mig i soffan känner mig så himla seg och trött idag, jag känner mig som om man håller på och blir sjuk. Det har jag ej tid med, för på söndag ska man få jobba igen. Jag har inte jobbat på ett tag nu så saknar det lite! Men är glad att jag har ett jobb då & då faktiskt. få in lite egna pengar! Nu ska man bara slöa sig i soffan funderar på att slå på en film. Ha en trevlig dag! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0