06012010

Onsdag och det flesta är lediga idag. Jag och hunden är hemma ensamna idag, eller sambon kommer hem lite senare idag. Han åkte runt halv elva hemifrån idag. Så det märks när han kommer dyka upp. Idag har jag varit med min vän Emma vi har spelat WII. Mario såklart! Så man saknar sitt egna Wii då. Men sålde tyvärr det. *typiskt* Men ibland är det så, har ändå inte tid att spela med tanke på att man har kommit in i vuxenvärlden nu. Tänk så tiden rullar iväg, var som Emma och jag pratade om, att man hinner knappt fatta att man blivit så vuxen. Att man redan kommit in i denna vuxenvärld och förstår vad det innebär. Som vi sa vi tog tusan studenten i somras och nu är det redan ett nytt år här. Så snart är man väl 30 år. *skratt*

Emma och jag åt melon och hade det trevligt med vårat mario spelande. Det får vi göra om Gumman. Snacka om att vi har fått snö nu föresten, det bara snöar & snöar här hemma. knappt att man vill gå ut, men tvungen när man är en hundägare :) Men ibland är det skönt att gå promenader men icke skönt när det är MINUSGRADER.

Nu ska man bara lata sig i soffan & kolla vad som finns på tvn. Händer inte så mycket annat. 
Har inte jobbat sen nyårsafton nu, så hoppas det kommer ringa snart, för behöver pengarna! 

Fick en kommentar nyss, duger det inte det man skriver, behöver man ej läsa min blogg.
Ha en bra kväll.  

Kommentarer
Postat av: Linda - ndaiL

jag slappar vid tvn nu!

2010-01-07 @ 00:34:36
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: Michaela

Sv: Jo jag hade det riktigt bra :) Okej det lät riktigt skönt. Många jag vet som bara tog det lugnt och det är ju minst lika kul. Eller mysigare rättare sagt :)

2010-01-07 @ 23:35:09
URL: http://miccisd.blogg.se/
Postat av: Wictoria

Yes det var det :D skvallra inte till någon men jag har körkort nu :D:D Eller pappa och dem får inte veta. För har skickat min övningskörnings skylt ner dit och skrivit att den här kan nog Rickard behöva nu. Så han vet inget ännu. :D:D Kram

2010-01-09 @ 10:05:19
URL: http://wictoriia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0