Nu önskar man

att man hade körkort nu. För fy så det snöar och de är storm. Jag som ska gå i detta väder en bra bit. tar säkert mer än 30 minuter nu för mig att gå till jobbet. *suck* Varför ska jobbet vara på andra sidan för? =P
Pernilla ringde igår och frågade om man kunde hoppa in och såklart, men inget kul när vädret är som det är nu. Men får ta på mig termobrallor och varma kläder inget smink m.m så får man sminka sig snabbt på jobbet. bättre det än att bli svart runt ögonen, det ser nog inte så kul ut då antar jag! Så lär få gå vid 13.00 en timma före man jobbar så man slipper stressa. För min sötnos och hans pappa och farbror är ute och bärgar, det var verkligen kaos. Så ewa är själv på macken så hon kunde inte skjusa annars hade hon gjort det. och orolig för catch, men ewa skulle försöka ta hundarna när någon av bärgarna är tillbaka. Så Catch får vara på macken stackaren.

Men tur det så han inte behöver vara ensam här hemma. I flera timmar! Jag jobbar ju enda till 20.15 idag. så tur att ewa kan ta catch iallafall. =) nae, nu ska man blåsa håret så inte det blir stelt när man ska gå ut sen.

Ha en bra dag allihopa i detta snökaos. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0