Min Namnsdag idag " Frida" !

Det har hänt mycket den senaste tiden, I söndags var det alla hjärtans dag och den var riktigt mysig. Och i tisdags fyllde min sambo 24 år så firade honom här hemma. Och idag är det inte heller en vanlig dag för idag är det Fridas Namnsdag idag :D Wiiie. hi hi Ska bli intressant att se om man får några sms eller så : ) Men det tråkiga är att man har fått svullna och röda halsmandlar, ej kul. Igår mådde man riktigt dåligt på kvällen för var varm, svettades och hade världens huvudvärk, tog huvudvärkstablett och försökte somna. Så huvudvärken är borta men har riktigt ont i halsen. *suck* Hoppas det snart kommer gå över! Nu ska man äta upp sin frukost sen blir det att ta på sig och ta hundarna på en promenad, tror inte det blir skogen idag, snöar nu lite så träligt att gå i skogen då. Men vi får se hur det blir, brukar alltid ändra mig i sista sekunden. =)

Ha en bra dag. Föresten tråkigt att du inte kommer ner wictoria, vi får ta det någon annan dag! =)

Kommentarer
Postat av: Wictoria

Ja det får vi göra. Det är bättre om jag kommer ner och kan vara där en lite längre stund också. :D Kram

2010-02-18 @ 12:36:49
URL: http://wictoriia.blogg.se/
Postat av: Jennie

sv: jaa, den var väldigt mysig :) och din med? :)

ah, grattis på namnsdagen då om jag inte fattat fel. jag skulle egentligen hetat frida, men fick namnet jennie ist ^^.



i helgen ska jag förhoppningsvis till gbg :) pojkvännen ille till volvomuseet och jag ska försöka få dit dem till ikea ;) jag och svärmor vill det!



begravning imon! men men, sj?

kram

2010-02-18 @ 13:43:34
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: Wictoria

Joo :D Idag har jag vart hemma mestsdels. Har även vart på gymmet och vart på ett aerobics pass.

Ihelgen jobbar jag.

Sjdå? Kram

2010-02-18 @ 21:19:55
URL: http://wictoriia.blogg.se/
Postat av: Jennie

sv: jaså? hehe, fyndigt ;)



det är min pojkväns mormor. men de hade ingen vidare nära kontakt, så han bryr sej inte så mkt. men han brukar ju bara visa känslor för mej. haha. får väl se imon ;)



händer annars?

kram

2010-02-18 @ 22:00:03
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0