Klickat hem


Klickade hem dessa leggings idag. Dyker väl upp på måndag kan jag tänka mig! Får dem av min kära sambo. = )
Så hoppas dem kommer att sitta bra nu bara, Lär väl bli tokig annars! Så får hålla tummarna för det!
Fredag idag och idag blir det tacos och en massa mys. Ska ner till Posten och lämna ena H&M Paketet man beställde för ett litet tag sen, ett plagg man ej kunde ha. Så tog istället en klänning då! Så får mycket paket nu. Alltid härligt med en massa paket, för det är ju sånt själv man så himla gärna vill ha! Hämtade ut ett H&M Paket igår där i låg min Jacka som man hade skickat efter och den passade utmärkt på mig! Alltid velat haft en sån och så fann man den på rean på H&M:s hemsida. *toppen* Så den kommer användas väldigt mycket!
Efter man varit och lämnat tillbaka Paketet så blir det att handla lite mumsigt efter tacosen ikväll. Känner att det var ett tag sen man åt en massa gott efteråt. Men vet inte riktigt vad man är sugen på, om det ska bli chips eller godis eller något annat? Några tips på bra gottigott saker inför en fredag? :)

Ska fortsätta äta upp min mild Yoghurt med hallon i, Sen ta hundarna!
Ha en väldigt bra fredag nu, Bye sålänge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0