Ett samtal

Vid halv tre idag så fick man ett samtal ifrån Chefen, hon frågade om man kunde jobba 6.00 - 10.00 imorgon. Såklart tackade man JA! Få in lite extra på kontot, har ej jobbat så mycket nu, så man gör allt för att få lite mer i månaden. Så förstår inte mig själv varför man sitter uppe här och skriver i bloggen, så lär nog vara rätt skapligt trött imorgonbitti men får väl ta en powernap när man kommer hem från jobbet sen! Så klockan ringer 4.55 imorgon. Så efter detta inlägg ska man stänga av laptopen och sen sova, så man orkar med dagen! Har en gullig sambo som skjusar mig imorgonbitti, för antar att det kommer vara svinkallt så tidigt på morgonen, så han är gullig som ställer upp och skjusar mig. Han börjar 7.00 så han ska iallafall ändå upp.
Idag har man inte gjort så mycket, har mest tagit det lungt, städat lite här hemma. Fått lite ordning här hemma. Nä, klockan tickar så bäst att lägga sig nu, Ha en bra kväll. Bye!

Kommentarer
Postat av: Jennie

sv: skönt att ha lite jobb :)

jaa usch ja :(

jadu... idag är jag frisk :D men vi ska åka hem till vårt boende imon... så längatr ihjäl mej. haha. sj?

kram

2010-02-22 @ 13:25:25
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0