9 Februari

Jag äter min goda frukost idag med, mild Yoghurt med hallon i. Underbart gott är det! & mättande.
Ska snart ut med hundarna. Efter det blir det att dammsuga lite fort sen fixa i ordning mig för ska möta upp min vän emma för en fika. Var väldigt länge sen vi fikade ihop faktiskt så nu kände vi att det var dags att göra det när båda är lediga. Sen efter det får vi se vad vi ska hitta på. Badade min hund igår sen, så nu fäller han skapligt, fast gör han alltid efter dusch. Men nu är han fin, eller nästan han måste klippas först också, sen är han kanon fin.

Nae, kan inte sitta här och skriva nu, har hundar att ta hand om plus mig själv :) *skratt*
Ha en trevlig tisdag!


Kommentarer
Postat av: Maria

Du får allt ta lite bilder på din snygging:-) Malte har likadan pälsmössa som Catch hade när han var liten:) Hade Catch också mycket päls som valp?

2010-02-09 @ 20:30:54
URL: http://fullspeedforward.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0