6.00 - 12.30

Snacka om att jag var trött imorse, men det gick att gå upp, hade så himla svårt att sova inatt bara. Det var säkert för att man visste att man skulle upp & jobba. skulle jobbat 6.00 till 10.00 idag igentligen, men så frågade chefen om man kunde jobba 12.00 sen efter ett tag kom hon och fråga 12.15 så var väl klar runt halv ett för att stämpla ut. Men man tackar ej nej till flera timmar, det är alltid bra. Behöver dessa pengar till mitt körkort så =)
Så är skapligt slut i kroppen nu, men det är för man ej är van än, Fick lära mig något nytt idag igen. Dem har börjat sälja trisslotter & tialotter så ska försöka lära mig hur det fungerar nu, Nu i början så fick det komma och hjälpa mig så det skulle bli rätt. Men får man jobba lite mer så kommer nog det där också sitta sen! = )

Nu ska man ta ut hunden sen blir det att äta något, sambon bärgar det är många lastbilar och bussar som sitter fast nu när det är så mycket snö plus halt. Så lär ej se honom mycket idag. Märks när han dyker upp.

Kommentarer
Postat av: Jennie

sv: skönt ändå! jag har då inget jobb alls :(

kram

2010-02-22 @ 19:29:01
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: Maria

Tänkte höra om du har några bilder på Catch när han var i Maltes ålder, det skulle vara såå kul att se:)

2010-02-22 @ 20:45:52
URL: http://fullspeedforward.se
Postat av: Maria

Javisst, jätte gärna:)

2010-02-22 @ 22:23:52
URL: http://fullspeedforward.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0