Snälla Grannar

Min granne vi har över som heter Sven & Ulla. Sven kom ut på deras balkong för det älskar verkligen våran hund så han brukar ofta stå och prata med catch. Och så frågade han mig om man skulle jobba och jag sa "Ja, det ska man, så ska snart röra på mig, för jag går dit idag" och sen när man hade varit inne en stund så ringer de på dörren och där står sven och säger vilken tid börjar du? Då sa man klockan tolv. Han bara du ska inte gå jag kan skjusa dig för ska ändå ut med bilen. Så snacka om att man har snälla grannar. Så måste nog köpa en blomma eller nått för han skjusar mig. Det är ju inte mer än rätt att göra det. =)

Så kära läsare idag kanske det inte kommer bli så mycket uppdatering. För jobbar enda till 20.00 så är väl inte hemma förns kvart i nio eller nått. *segt* Men kanske hinner när man kommer hem efter man ätit osv. Beror helt på hur trött man är efter denna dag. För var löning igår & vissa idag så kan tänka mig att det är skapligt med kunder idag. Fast då går dagen fortare och det är skönt. = )

Men ni får mer än gärna kommentera iallafall :D mycket roligare att kika in här i bloggen då!

Kommentarer
Postat av: sanne

hehe visst är jag smart ;D så det borde du köra på tycker jag! ja just det.. fast desto mer folk desto fortare går väl tiden kan jag tänka mig :) har själv suttit i kassan på viberga. jag själv ska ta itu med alla räkningar, med mammas hjälp kan tilläggas ;) haha. sen blir det väl mys med killen och vovven.



vilka söta grannar! :) haha..

2010-08-26 @ 10:46:58
URL: http://myonce.blogg.se/
Postat av: simone

en späckad dag - hoppas den blir grym! :D

2010-08-26 @ 10:48:47
URL: http://fattybom.se
Postat av: z a n n y h ♥ Jag är inte elak, bara ärlig!

vinnaren av dagens blogg utsedd nu! Vart det inte du så kan du alltid anmäla dig till dagens blogg nu igen om du vill! :)

2010-08-26 @ 11:30:07
URL: http://zannyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0