Inte helg riktigt än

Många som längtar tills denna dag är över. Men för mig blir det inte helg riktigt än. Utom imorgonkväll får man sin helg äntligen. Jag jobbar 13.00 - 20.15 idag och imorgon 7.00 - 18.15 Så runt halv sju imorgonkväll går jag själv på helg. Sen har man ledigt till onsdag. Sen torsdag till lördag jobbar man. Skapligt soft ändå!
Idag känner jag på mig att det kommer vara mycket kunder med tanke på att det är fredag och det är helg och då lär det vara många som ska ha godis och massa gott tills kvällen. :) Fast skönt att dagen kan gå fort!

Så nu innan man börjar jobbdagen så måste man diska & dammsuga iallafall. Så man kommer hem till en ren lägenhet sen ikväll. Och hinna ta hunden igen på ett varv innan man åker till jobbet. Så kommer kanske inte bli så mycket bloggande idag och imorgon. Ni märker när man uppdaterar igen :D

Ha en kanon dag!


Kommentarer
Postat av: sanne

ja jättesöt verkligen! :) lycka till på jobbet nu, snart får du också helg ;) kram

2010-08-20 @ 13:54:41
URL: http://myonce.blogg.se/
Postat av: Frida

Otroligt söta hundar i din header!

2010-08-20 @ 15:35:15
URL: http://ochfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0