20100815

Wiiiie SÖNDAG :D
Och min sambo kommer ikväll. Härligt härligt!

Fast min helg har faktiskt inte varit så dum ändå. I fredags så bjöd min pappa & hans sambo på lite vin och mat. Och det var trevligt man umgås inte så himla mycket med sin far men när det väl blir av så är det allt trevligt.
sen igår så drog man hem till min ena syster för dem hade inflyttningsfest. Så deras vänner osv var där så drack lite och hade det allmänt kul. Fast hade rätt mycket ont i huvudet så drack inte alls mycket så typiskt då när man väl kan dricka och så får man huvudvärk. Det är så typiskt!
Men trevligt var det allt iallafall. Måste man göra om flera gånger att träffas sådär! = )

nu idag blir det en lugn dag faktiskt =) Mamma & jag ska laga mat sen. Så något trevligt blir det ihop med min mamma också. Mamma & jag bor väldigt nära så. det är allt bra! Oftast iallafall. hihi
Nu ska man bara ta det lungt och sitta och blogga och läsa bloggar hela dagen =) hihi

Ha en kanon dag!

Kommentarer
Postat av: malin [fotoblogg]

sv: har inga planer för dagen =) själv då?

2010-08-15 @ 14:04:35
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/
Postat av: malin [fotoblogg]

sv: det låter helt okej det :)

2010-08-15 @ 20:22:17
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0