210410

Godmorgon kära läsare!
Vakna ovanligt tidigt idag, kände hur huvudet ville sprängas och behövde upp för att få i mig något i magen
och även ta huvudvärkstablett. Hoppas kunna bli av med den snart. Catch verkar inte vilja gå ut och gå ännu, han sover som en stock i sovrummet. Så behöver inte stressa att gå ut med honom som denna trista morgon. Det har regnat. *stort suck* Nu vill man ha kanon väder inte regn. Får hoppas det blir bättre tills helgen. Men det vet i tusan om det kommer att bli. Annars är det tänkt att man faktiskt ska ta och kika på lite lydnadsfilmer på youtube, se om man kan försöka lära catch ett och annat. *leeer* Han behöver få jobba! = )

Kanske dags att fixa i ordning sig, så har man det klart. Blir att städa sen med, hade tre hundar hemma igår så då blir det en del hundhår, inget som gör mig för det är bara att dammsuga upp det. *ler*
Ha en kanon dag även om vädret suger!

Kommentarer
Postat av: Matillda

Hej Frida! Gud vad kul att höra från dig, jag hade ingen aning om att du läste min blogg tex. Allt bra med dig? :)

2010-04-21 @ 10:38:21
URL: http://enterthemworld.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0