Ut och träna!

Efter maten idag blev det att min älskling lurade ner mig i sängen och båda somnade. Sen när väl klockan ringde så var det dags för min älskling att stiga upp men jag somnade om och sov nu till 14.00 det var skönt men fy så seg man blir i kroppen! Så nu sitter man här och tvekar om vad man ska ta tag i först.
Det är ritkigt bra väder ute, så kanske ska ta en cykeltur med min älskade hund. Eller om man ska sitta inne och städa, men det låter inte lika lockande som det första. Blev lite sugen nu på att gå ut och träna min hund för sitter och pratar med Sandra så kanske ska ge det en chans och verkligen försöka. Även fast man ser så himla dum ut och folk kollar. men bara ge sig fan på det!

nu ska man nog bara fixa i ordning sig och sen ge sig ut och träna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0