Checkat av en grej

Nu har man iallafall tagit tag i att bada min hund, så nu ligger han nybadad med T-shirt på.
För er som inte förstår varför man har en T-shirt på honom det är för att få hans päls så rak och fin som möjligt. Så nu har ni fått reda på det också. -skratt. Ser lite roligt ut men det blir bra i slutändan iallafall. Sen efter han är torr hel så blir det en rejäl klippning på honom. Sen är han stilig igen.

Föresten har sett att min statistik har ökat och det tackar man inte nej till, Så välkomna alla nya läsare!
Hoppas ni kommer trivas i min blogg och att ni tycker om det man skriver osv.


Kommentarer
Postat av: Michaela

S: ÅH okej men då ska jag passa på :D Om jag tycker att jag har råd ^^ haha

2009-09-02 @ 14:28:26
URL: http://miccisd.blogg.se/
Postat av: Michaela

Sv: Ja det är riktigt synd.. Speciellt när jag nyss fick en parkeringsböter -.- Skit skit skit...

2009-09-02 @ 14:41:02
URL: http://miccisd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0