Snart denna dag över

Snart fredag igen, veckan bara rullar iväg.
Fick ett samtal förut från min chef, och hon hade en tid till mig. Så skönt att man kan få jobba lite.
Fast skulle vilja ha mer tider, tackar som sagt inte NEJ.
Men hon sa att hon ringer när man kommer få mera tider. *wiiiie*

har tagit det lungt som alla andra dagarna idag, tränat lite förut med hunden på dagen!
annars lugn lugn dag. Imorgon blir det att handla som man skrev i andra inlägget. skönt att få komma bort lite om dagarna än att sitta hemma i lägenheten & bara inte göra något. Sitter nu i köket med laptopen och klockan är kvart i sex och det är redan mörkt ute, fasiken så snabbt det blir det nu.

ikväll är det lyxfällan, det ska man se.
Hörs!

Kommentarer
Postat av: Gabriella

haha det är det inte hellr :P

2009-10-22 @ 18:43:03
URL: http://gaabriiellaas.blogg.se/
Postat av: malin<3

ja, jag och mina vänner ska gå på laserdome! jätteroligt ska det bli sen så är det ju höstlov också ;) dd?

2009-10-22 @ 20:08:48
URL: http://bloondies.blogg.se/
Postat av: Wictoria

Vad kul att du får tider :)

2009-10-22 @ 21:52:15
URL: http://wictoriia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du missförstod nog lite hur jag menade. Hittar jag något snyggt, så sitter det oftast som skit för att jag är för tjock helt enkelt. Det var liksom inte storlekar jag tänkte på, utan hur det ser ut.



Förstår att det inte är helt lätt när man är för smal heller, att allt blir för stort och säckigt istället.



Skulle du och jag gå på stan och prova samma modell av ett snyggt linne t.ex, så skulle det säkert se snyggt ut på dej - men inte klokt ut på mej då jag har en fet mage som förstör.

2009-10-26 @ 13:59:19
Postat av: Sandra

Det var jag som skrev :)

2009-10-26 @ 13:59:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0