091121

Godmorgon läsare.
Jag är uppe en tidig lördagmorgon, och de flesta sover nu. Men icke JAG. *surt*
men kommer få tjäna lite pengar idag, ska närmligen jobba idag. 7.00 till 18.15 så en lång dag. = )
Så blir inte mycket skriva här idag, men ska försöka. = ) Ska åka om 20 minuter. Min älskling är så snäll & ställer upp för att skjusa mig även fast det är lördag. *gullepojken* så ska snart väcka honom så han får köra mig.

Men ha en bra lördag så hörs vi när man skriver nästa gång :) och då blir det även att svara på kommentarerna.

Kommentarer
Postat av: tjohej vad det går mellan pattar & lår!

sv: hihi jaha. an är iaf skit söt : )

2009-11-21 @ 22:53:47
URL: http://joonnaak.blogg.se/
Postat av: Maria

Vilka säsonger av Ghost Whisperer har kommit ut på DVD? Vet du vad som hände hennes man (ambulans sjukvårdaren)? Han är inte med längre verkar det som.

2009-11-24 @ 00:15:06
URL: http://rocky.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0