Svag i kroppen

Klarade av skolan idag, även om man var riktigt snorig och ingen direkt ork i kroppen. Blev förkyld inatt och trodde man skulle klara sig ifrån de här men inte. Andreas mamma har det, så kanske hon som smittat mig eller så är de någon i skolan. Hoppas friskna till snart. Har sovit en hel del nu, men ändå svag i kroppen.

Jag skulle behöva plugga, men fattar inte vart min energi har tagit vägen, den är totalt bortblåst! Vill få min energi tillbaka så man kan ta tag i allt som tynger en. Men den kommer väl tillbaka snart!

Ska lägga mig & vila nu, se till och bli frisk och piggna till!

Kommentarer
Postat av: Jenna

idag har jag varit och shoppat lite ;) nu är jag hos pojkvännen och ska blogga lite, lägga upp bilder på vad jag har köpt och så :) sen ska jag se på gossip girl :) du då?

2009-03-25 @ 21:21:34
URL: http://jennifermalmqvist.blogg.se/
Postat av: Nina - This is who I am ♥

krya på dig sötnos! :)

2009-03-26 @ 06:11:12
URL: http://totalflopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0