Dumma dumma

Imorse när man vaknade så strålade en riktigt smärta i hela min rygg, har som sagt lite sne rygg av mig men trodde inte det skulle påverka såhär mycket som det gör. Så blev kvar i sängen och skippade första lektionen för att det värkte så himla mycket, men efter någon timma så blev det att försöka ta sig till skolan och göra sitt bästa! Så hela dagen och nu ikväll har man en sån smärta som knappt går att beskriva. Skulle nästan behöva kolla min rygg igen, för nu verkar den bara bli sämre! Annars har man försökt plugga lite på ett prov. Och så ringde mamma förut och frågade om vi kunde gå ut och gå ett varv, och det var härligt. men efteråt så smärtade det i ryggen. Men sånt man får ta som sagt!

Så ska snart ta och lägga mig om det nu kommer gå! Hoppas få lite sömn inatt.
imorgon ska vi simma på idrotten. Riktigt länge sen man simma. Så det ska bli kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0