är nervös..

Då kanske man ska försöka uppdatera lite här igen då, känner mig riktigt varm om kroppen. Det går upp och ner hela tiden. Det är inte skönt, blir nog hemma imorgon och satsa på att försöka klara av nationella som är snart, för det är viktigast nu känner jag. Hoppas komma orka att skriva en hel del timmar den dagen! Men det ska nog att gå bra! är lite nervös över den dagen, men bara att tänka posetivt. Nu ikväll har man kollat på ett hundprogram på tv4 Plus, det tråkiga är att de bara är i 30 minuter det programmet, skulle helst vara i en timme enligt mig! 30 minuter är så lite.
Sitter och är riktigt godissugen, fast det är man rätt ofta! Måste iallafall ha med mig något på onsdag då vi ska göra nationella, det måste man väl få ha, något gott med sig! Annars lär jag bli tokig och trött fort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0