Studentlunch

vid ett är det som sagt studentlunch, lilla jag har ingen röst :( Jippie, nu när studenten är
imorgon så kommer inte kunna skrika så mkt som man vill. I onsdags kväll fick man som en rethosta och var riktigt konstig i halsen, och igår blev det som sagt bara värre, så sen på natten vaknar man och kan inte ens prata knappt, så vet inte om man har åkt på något. Kunde fått det här efter studenten istället, men icke.

blir att ta det lungt och vila halsen så mycket det går! att få i sig något är lönlöst.
hoppas kunna få i mig något på studentlunchen, men som man känner nu så vill jag mer vara hemma och vila.
för vädret ute är direkt ingen höjdare.

Bye!

Kommentarer
Postat av: fia

vista tycker inte jag heller om . japp, 2000:- köpte den för 6000 och den är 2 år gammal i sommar/höst. Japp, det ska jag :)

2009-06-12 @ 11:24:22
Postat av: Jennie

sv, javisst var han lite lik Bolt..



Grattis i efterskott!

2009-06-15 @ 14:43:10
URL: http://unreal.blogg.se/
Postat av: Anonym

uppdatera !

2009-06-15 @ 19:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0