En dag på kolmården

vaknade imorse vid 10.00 och gick upp för att direkt gå en sväng med hunden, efter man kommit in ringer min mobil och det är min ena syster som ringer och frågar om man ville med till kolmården, och det tackade man faktiskt inte nej till. Hade ändå inget annat för mig, så ringde min älskling och frågade om det var ok, och det var det. Så far iväg med dem dit. och var ett tag sen man var där sist och det finns så mycket att se och många fina djur. Jag har massa bilder men har tyvärr inte lagt in bilderna ännu på datorn för mitt batteri dog, och måste ladda det först! så kommer nog lägga in bilderna imorgon, tog bilder på delfinshowen också så kommer mycket bra bilder. Ni får stå ut tills imorgon! Just nu ska man faktiskt ta och natta kudden och få en riktigt ordentlig sömn och försöka vakna lite tidigt imorgon! har närmligen tvättstugan imorgon så blir att tvätta och vara hemma, sola kanske om det blir bra väder!

Ha en bra kväll.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Kul med Kolmården! Dit skulle jag också vilja åka, men det är ju så fruktansvärt dyrt.

2009-07-01 @ 00:07:38
URL: http://blondintage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0