då var pluggandet över

idag klockan 12.00 så kunde vi inte lämna in något mer i skolan för nu är betygen satta och klara! Så nu kan man inte kämpa mera för att få så bra betyg som möjligt, men jag kan säga att jag är nöjd över det man har klarat i alla dessa tre åren. Nu väntar man bara att det ska bli den 13/6 så vi får springa ut och sjunga att vi äntligen har tagit studenten.
Det kommer säkert bli en riktigt härlig känsla då man springer ut, tänka att nu slipper man skolan, och att nu börjar arbetslivet. men som sagt man kommer nog sakna skolan lite åtminstonde med tanke på vännerna man har fått via skolan och allt sånt, och i skolan är det lite mer omväxling än på en arbetsplats.
Men underbart kommer det iallafall bli när väl den dagen kommer snart! Och den 10/6 så fyller man också år, blir hela 21 år. kan inte ens fatta att man blir så gammal, man känner ju sig lika gammal som dem som går i klassen. Jag skulle som sagt ha tagit studenten 2007 för er som undrar. Men det blir av 2009 istället. Skönt att det blir av överhuvudtaget .

Ska snart åka hem till Tove och Robin för att grilla, ska bli kul. Fira att man äntligen inte behöver tänka på en enda läxa eller prov eller något nu. Utan bara njuta av att det snart har kommit mot sitt slut. Ha en bra kväll, för det ska jag ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0