Måndag - och solsken ute

Idag händer det mycket, har tvättstugan, ska hem till min pappa för att lägga in lite bilder i deras dator från i lördags och så ska vi hämta en byrå där som vi ska ha här hemma. Så har lite att styra med idag, får se om vi hinner att åka in till djurmagazinet idag och byta halsbandet man köpte igår, det var lite stort, han som hjälpte mig hade en Golden själv och sa att han har 55 cm på sina halsband, men tydligen var Catch smalare runt där nu, antar att det är för han har blivit nyklippt också! Jag hoppas att Andreas snart är klar så vi kan åka och fixa det här med byrån och ta hem den hit, så det händer något här hemma! Ska när som helst ner till tvättstugan igen för att hänga upp tvätten och lägga i ny smutstvätt i maskinerna. Så bäst att sätta lite fart nu så allt blir klart till klockan 21.00 ikväll, hade rätt mycket smuts idag! -suck.

Ha en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Ämma

Sv. jo precis, det skulle kännas bra lixom. Inte för att jag tvivlar på dom men hihi. : )

Nja jag vet inte, gillar tikarnas utseende mer på någe sätt. Att de inte blir så stora osv. Fast hanar brukar ju bli lite mer personliga men ja, tik lutar det mest åt just nu. :)

Jag bor i askersund, närke :)

2009-07-20 @ 12:28:48
URL: http://nikoba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0