Slappar dag

Verkar inte bli att sola idag, kommer för mycket i mellan för min mor. Men ännu är det inte försent men återstår & ser hur denna dag kommer sluta, Ännu har den varit riktigt rastlös & tråkig. Funderar att ta en promenad med hunden & ta med systemkameran ut. Det är trotsallt snö ute nu. Och det lär bli fina bilder då, speciellt då min hund blir fotat också. När han busar & leker ute i snön, han är tokig i snö! Men får se, hoppas att få med andreas, men inte säkert. sånt som märks!
Jag har annars bara suttit med laptopen i sängen och segat. Har inte gjort ett enda dugg här hemma! Ikväll hoppas man att det blir sallad med vitsås från babylon & sen svänga förbi och köpa godis. Känner för en sån dag idag! Att proppa i mig massa onyttigt. Det är en sån dag idag!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0