Plugg, Plugg

Jag har inte skrivit på någon dag eller så nu. Har haft annat för mig helt enkelt. Tänk att man kan få såna sjuka kommentarer i sina bloggar. Det är väl som de flesta bloggare säger att folk är avensjuka. Denna kommentar man fick struntar man totalt i, för personen eller om de är någon man känner vad vet jag, försöker iallafall inte att bry mig om det. Men vill denna person skicka mer såna kommentarer så visst. Nä, åter till annat. Idag är det sista lediga dagen på Jullovet. Känns lite tråkigt, men nu ska man ta tag i nya tag. Antar att det kommer hända mycket detta halvår som är kvar. Ska bli riktigt underbart att få sluta sen! Idag ska man faktiskt ta tag i lite plugg, har lite som ska in. Så måste verkligen sätta mig & plugga. Fick ett sms av Emma igår om man ville med in till Norrköping för att bowla med henne & några tjejer men kände att man har plugg att fixa så sa att vi får hitta på något roligt någon annan dag. Hade varit riktigt kul ! Nu ska man fortsätta med maten, ska städa och så lite idag. sen plugga efter det!

Kommentarer
Postat av: Wictoria

Vad har du för plugg? :(

2009-01-07 @ 15:17:05
URL: http://wictoriia.blogg.se/
Postat av: Sofia

Sv: Nej, jag började idag :) Det var faktiskt ganska skönt att komma tillbaka till internatet och alla sötnosarna ^^

Ojdå, var det något allvarligt? Det var ju verkligen inte kul att höra :(

Nejnej, låt INTE någon dum kommentar komma emellan dig och ditt bloggande :) Kram

2009-01-07 @ 18:23:53
URL: http://sofiasfashionroom.blogg.se/
Postat av: tiniii

hej och tack :)



lite synd för själv kan jag inte se stilen från min dator eftersom jag inte har installerat just de typsnitten.. (då jag har bytt från vista till xp :P)



minns jag rätt så heter den ena lucida sans och den andra bradley hand nånting :)

2009-01-09 @ 14:27:13
URL: http://kissme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0