Lördag

Inte så långt kvar tills Jullovet är slut. Börjar på torsdag igen! Men skönt att man bara går två dagar nästa vecka! Nu är det lördag och det händer inget speciellt idag, inte än iallafall. Mamma & jag skulle åkt & solat men kom lite saker imellan för henne, så blir att sola lite senare idag. Ska hem till mamma & fota lite saker också som hon ska sälja på blocket! Så det kommer hända senare. Skönt att komma bort lite från lägenheten ibland! Föresten har fått riktigt ont i mitt ena finger. Jag kan knappt lyfta det eller hur man ska säga, eller kan inte lyfta något för då gör det ont. Lite svullet är det men sjuka är att jag inte ens vet vad jag gjort med fingret. hoppas gå över snart, är väl någon stukning bara. Jag sitter & är sugen på att få en ny design, men kan inte fixa så snygga som Linda har gjort den man har nu. Hennes design som hon har nu, var riktigt snygg. Tänk om man kunde fixa såna snygga. Men jag får stå ut med min design helt enkelt! Jag ska nu sätta mig & se på lite Desperate housewives avsnitt. Köpte närmligen andra säsongen igår, billigt också 199:- på Onoff.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0