kära läsare.

Jag har inte somnat ännu, är rätt pigg fortfarande.
sitter och ser på grannfejden nu, eller har det på. Vilka människor det finns. Att det stör sig på hundar som skäller m.m bara barnsligt enligt mig. men det är väl tur att vissa kan lösa det!

Imorgon är det redan måndag och man vet inte hur dagen blir, om det blir jobb eller inte vet jag ej än.
kanske är ledig hela veckan men det kan man inte veta, utan det återstår att se. Den dagen man vet att man jobbar är fredag iallafall, för det står på mitt schema iallafall. = )

Annars om det blir en ledig dag imorgon så har man inget inplanerat. Utan tar nog dagen som den kommer.
Händer som sagt inte mycket om dagarna och det är trist. man vill att något ska hända men dagen går sakta. =(
Ska iallafall försöka städa lite i lägenheten, och sånt där tråkit men det behövs ibland. 

Nu ska man iallafall snart hoppa ner i sängen. Föresten såg klart säsong 1 på Ghost whisperer nu, och nu MÅSTE man bara ha säsong 2. Slutade så himla taskigt och ur tråkigt så dags att köpa den när man väl har råd. = )

Ha en fortsatt bra kväll.

Kommentarer
Postat av: mina

Godmorgon gumman..Hoppas att du har sovit gott & får en skön dag..

Ja det finns så många bra ideér man kan köpa till killen men när man väl ska så är det alltid lika svårt..Hoppas att du hittar något..Du har några dagar kvar att leta..Har köpt presentförpackning med parfym & deo & presentkort på hans frisör sen ska jag se om man kan hitta något skoj i dag om man åker upp till stan..

Hoppas att du får en skön måndag.kram

2009-12-07 @ 09:20:24
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mickan

Kan inte heller förstå mig på grannar som stör sig sådär...

Vad jobbar du med?

2009-12-07 @ 12:43:47
URL: http://enprinsessasbekannelser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0