091208

Min chef från netto ringde förut och frågade om man kunde hoppa in, men var tvungen att säga nej, Jag har sån jäkla migrän som man har aldrig varit med om förut, vet inte hur mitt huvud är just nu. har haft sådär nu i två dagar och känner mig varm också. Har ingen feber för det har man kollat men ändå är man konstigt varm om kroppen. Så får sånt dåligt samvete att tacka nej, usch inget kul alls, men hon förstod mig och bad mig vila så det känns bra att hon inte tar det hårt att man mår dåligt. Och att när man tackar nej så blir hon inte sur. Så sånt känns bra faktiskt. Jag har legat och vilat och tagit tablett men inget hjälper. =(
inte det bästa att sitta här men kände att man var tvungen att blogga. Och så måste man ta hunden på promenad för det är ju ett måste även fast man mår som man gör. För sambon jobbar ju! Så måste ta orken till att röra på mig ur soffan och gå ett litet varv. Nån där ute som vet hur man ska göra för att få bort den här dumma dumma migränen? Ge mig ett svar i såfall =)

ha en bra tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0