Vad man försöker

Sitter ute på balkongen och försöker skriva mitt CV men så svårt att få till det bra.
och att få ett jobb är ju lönlöst verkligen. att sitta hemma medans alla andra jobbar är inget kul längre.
Hoppas kunna få ett jobb inom snar framtid. Det är som sagt bara att söka och söka.

Annars nu när man är hemma om dagarna blir det långa promenader med hunden och mer skoj med min älskade hund. och så har emma och jag även börjat gått och cyklat rätt mycket nu för att vi ska få bra motion, vi ska väl försöka ta tag i att börja springa snart också, vi hittar allt på lite om dagarna! Båda var sugna på att gå ner till café P2 men ingen av oss har några pengar alls, vi var så himla sugna på en stor caffe latte och en morotskaka bit. -mums.

Nu ska man snart kila ut och gå en promenad!

Kommentarer
Postat av: Ellen

åh jag är så mör på solen ärlig talat. Jag har hållt mig inne och pysslat, håller på att gå egenom Skärgårdsdoktorn boxen dessutom :)



Du då? Påtal om jobb så såg jag att eniro 118 118 sökte folk, även Lidl om det kan vara till nån hjälp :) Kram

2009-08-19 @ 15:30:22
URL: http://ellene.blogg.se/
Postat av: Ellen

Ja det klart, den lille rackarn vill gärna ut antar jag:)



Jag var inne på lidls hemsida i måndags, då stog det under jobb sökande att Norrköping söker Butikchef samt personal. Lycka till! :)

2009-08-19 @ 15:36:41
URL: http://ellene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0