Skriver av mig om natten

Jag måste skärpa mig med mitt bloggande, älskar att skriva men som ni kanske har märkt så händer inget i mitt liv.
Att vara arbetslös är faktiskt inget roligt längre, vill ha ett jobb som jag älskar, men den turen har man inte haft än. Jag hoppas att den tiden snart kommer dyka upp. I lördags var man på 30års fest i folkets hus i falla. Min systers sambo som fyllde år. Jag agerade fotograf som alltid! Så kanske dyker upp några bilder senare i veckan.

Idag har man haft tvättid så har tvättat hela dagen, och vilat hela dagen också. Nu, ikväll har man fått ont ungefär vid ena min äggstocke, det är sisådär skönt. Hoppas att det kommer att gå över efter man fått sin godnattsömn. Just nu är man pigg och glad, och kan inte somna alls. Ska se om TV6 Play fungerar snart, för följer Paradise hotel Danmark.

Ha en trevlig nattläsning.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hur gick det på ungdomsträffen? Blir det någon fortsättning?

2009-08-27 @ 12:21:08
URL: http://tomik.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0