sitter ensam i en mörk lägenhet

Jag och min hund är ensamna hemma, min sambo är och jobbar.
Hoppas på att han inte kommer att dyka upp allt försent här hemma. Nu ikväll har man faktiskt varit och hälsat
på hos sin lillebror, han hade inte så mycket för sig och ville ha sällskap av sin storesyster!
Så tog en promenad med min hund och gick bort till honom 1 ½ timma eller något sånt. Skönt att prata lite!

Nu sitter man ensam i mörka lägenheten och filurar, läser bloggar m.m
det flesta har börjat skolan och då är det inte många online på MSN. Så vet inte riktigt vad man ska göra såhär sent! Min älskling kommer nog att vara skapligt trött när han kommer komma hem! Nu ska man faktiskt se om det finns något att se på tvn, men antar att det ej gör det!

bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0