Inventera idag

Hej kära läsare.
När som helst kommer min vän Emma att dyka upp, för att vi ska ner till Pressbyrån för att köpa ett busskort till mig och sen ta bussen 40 mot Norrköping. För att vi ska in till Ica Maxi i Norrköping för att få inventera hos dem. Och så tjäna lite pengar, som alltid behövs för en annan just nu. Vad det än är för jobb, så tar jag det. för pengar är som sagt ett måste för min plånbok nu. Så det kommer att spendera några timmar därinne.

Fick en kommentar av min kära kusin förut om man kunde komma upp till henne några dagar, så det måste man kolla upp, se om man kan få fram lite pengar för att få åka tåget hem till henne. För idag får hon hem en söt liten kattunge. Och den måste man bara få träffa. Älskar kattungar!

Bäst att rusa nu! Emma dyker upp när som helst!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Har ni tittat på valparna?



Lägg undan lite så ni kan åka på goldendagen också.

2009-08-31 @ 15:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0