Hemma från inventeringen

Nu är man vaken fortfarande efter inventeringen som man haft idag. Kom hem runt
20.00 Inventerade i 4 timmar, Pengar,Pengar. Så enda man gjort sen man kom hem är att man varit ute på en promenad med min hund, ätit lite och sen la man sig i sängen för en stund sen. Min älskling fick bärgning. En lastbil som inte vill fungera som man fatta det som! Så han är ute och jobbar nu, och jag ligger hemma pigg och glad. Så man hoppas han inte kommer att komma hem allt försent inatt. Han åkte för en timme sen!

Nu ligger man och äter lite såhär sent om natten, kan inte sova så då fick det bli ett stort glas Saft och en hel del Digestive kex framför datorn. Men kommer nog att känna john blund i mina ögon snart, och då är de nog säkert dags att sova när väl han kommer! -skratt.

Ha en underbar dag senare idag!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Man var inte alls vaken. Jag sov iallafall gott 00:36.



;)

2009-09-01 @ 09:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0