Update!

Då blir det lite Update från min sida då!

Fredags: Var på kalas hemma hos min syster, för hennes kille fyllde år. Vi blev bjudna på ost, kex och massa goda frukter. Var riktigt gott, jag kunde inte sluta äta! Kom hem runt 22.45 den kvällen. Så blev bara att lägga sig och sova!

Lördags: Då blev det lite drickande med Emma och så var Robin, Mange & andreas här med. Blev lite wii-spelande och så grillade vi! Riktigt gott! Så den dagen blev lång men vi hade det riktigt roligt allihopa!

Söndags: Var man med emma igen, Vi pratade massor sen blev det att ta en kebabrulle från babylon. och blev även Wii-spelande den dagen! Så hände inte så mycket den dagen, för båda två var rätt så sega!

Idag: Ska in och fixa pass då min mamma har slutat, bra att ta tag i det för det är snart bara en månad kvar tills vi åker till
turkiet. Och polishuset stänger 18.00 idag, och det passar bra för oss. Emma och jag funderade igår på att åka ner och ta en fika sen, om hon orkade! Men det får vi hoppas! Får nog bli nu efter lunchen! Nu ska man fixa lite lunch åt andreas!

Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0