Update!

Nu har man inte uppdaterat på väldigt länge nu, har haft otroligt mycket att göra. Det är mycket i skolan nu, men bara ta tag i hornen och köra. Jag har fått min studentmössa nu, riktigt fin. Enda som fattas nu är mina studentskor. Klänningen blev tusan klar redan i början av mars. Så den har man haft länge, kanske inte sagt något om det i bloggen men den är iallafall klar. och min studentmottagning pratas det om redan! Allt ska bli bra den dagen. värsta som kan hända nu är om det regnar på studentdagen, skulle vara katastrof. Sånt är inte roligt om det händer. Men får se på den ljusa sidan att man äntligen har slutat skolan. Annars i söndags så var vi på brukshundsklubben och gjorde MH på catch och det gick kanon. Det var roligt att se hur det gick till, och det var intressant faktiskt. Trodde det skulle vara svårt men icke!
Och nu på fredag ska man till motala lasarett för att min baby ska opereras, så man har fått ledigt den dagen för att få åka dit och vara med min baby när han vaknar och så! Få vara med honom som stöd. Så imorgon har man bara en enda skoldag denna vecka. Men i helgen kommer det bli mycket plugga, har en hel del att göra! *Stort suck* Och föresten det är inte långt kvar nu tills vi åker till Turkiet, alanya. Det ska bli riktigt roligt. Få uppleva något nytt i livet! En annan kultur och så. Nu är det sent, så måste lägga mig och sova. Märks när Andreas kommer hem. Han sa att de skulle bli sent, så det märks väl! Dags att ta av sig sminket och sussa. Bye!

 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0